Today.

Idag har vi varit iväg på mammagrupp och tagit en spruta. På mammagruppen är vi bara 4 st. Tyvärr. Det hade nig varit mycket roligare om vi var fler. Idag tänkte jag iaf att vi måste börja prata med varandra mer så jag föreslog både att vi ska gå ut och gå och fika nästa gång och såg till att vi bytte nr. Visst de e nog svårare att prata när man bara är några st men vi kan ju inte hålla på att sitta i vars ett hörn och va tysta. Efter var det dags för sprutan. Lilla Isabelle blev jätteledsen men det gick över ganska snabbt ändå. Första sprutan gjorde ont och andra sprutan gjorde ännu mer ont. Men nu är det gjort iaf och tårarna är torkade. Jag halvligger här i soffan med en kopp kaffe och en skvallerblaska och bara tar det lugnt. Så skönt att göra ingenting trots att jag eg borde plocka lite. Men ja skiter i det där borde nu :)

Vår lilla skrutt övar på att vända sig och träna nacken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0