Strosa på stan.

Idag har varit en riktig mysdag. Först var jag och en väldigt pigg Isabelle på väla för att köpa näsdroppar och kuvert- kul va! Då trillade vi självklart in i ett par extra affärer. Tre par skor fick hänga med hem. Perfekta nu till våren och sommaren och en sjal så klart. Sjalar använder jag massor. Det kan pigga till en hel outfit. Lööööve sjalar! Dehär i tubform är kanon med! Sedan var det hem och mysa en liten stund i soffan tills Emil kom hem. Då åkte jag ner i stan för lite Jenny tid med Caroline. Mysigt att bara strutta runt på stan och få prata lite skit och klämma på kläder och annat junk. Provade en glittrig kavaj som jag tyvärr föll pladask för... Alla som känner mig vet att jag älskar starka färger och glitter. Desto mer glitter och färg desto bättre... Den kan bli kanon att ha som en vanlig kavaj-jacka. En vardags kavaj fast den glittrar. Vi måste våga mer i Sverige. Utomlands har tjejer massa glitter, klackar och bling på sig till vardags. Mer sånt till Sverige, ja gillar inte det där med lagom och att alla ska ha samma här- alltod...Såg en tjej för några dagar sedan i en paljettig klänning. Jättefint! Mer glitter åt folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0