Fundering.

Hmm.... Nu börjar den här alla hjärtans dag närma sig igen. Hur ska man egentligen göra?! Ska man "fira" eller inte. Jag har aldrig gjort det innan. Jag tycker ju om mina nära och kära lika mycket varje dag och behöver eg ingen speciell dag för att visa det. Men sen kanske man ska fira lite? Blir pannkaka i huvudet på mej när jag tänker på det. Igår var jag och skulle handla en sak på väla. Går in på lyxxa som för övrigt är en väldans trevlig affär, Jaja- där e typ hela affären dekorerad i <3 <3 <3 och folk verkar handla som tokar inför alla hjärtans dag redan. Vad ska man handla till Emil då för att visa hur mycket jag tycker om honom?! Det går ju inte. Då skulle jag behövt handla hela affären eller kanske hela Harley Davidson affären, plockat ner himlen... Ja ni fattar. Svårt... Öhhhh... Jag får nog fortsätta ha pannkaksmos i huvudet ett tag till. I ville fall som, jag tycker om er lika mycket varje dag alltid med eller utan firande eller paket <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0