Dagen.

Kvällen har spenderats på barnenshus. De hade babykväll och sålde en del saker till otroligt bra priser. Bl.a. Hade de 75% rea på alla kläder så jag fick två nya BOOB tröjor. Ska man amma så kan jag varmt rekommendera det märket. Tröjorna/kläderna är otroligt sköna och funktionella. Jag bor i dem just nu. Sedan så fick vi tag i en matstol, resesäng och en sulky. Man ska ju ända ha dem någon gång- varför inte köpa de när de säljer det så billigt då. I övrigt har dagen varit väldigt lugn. Vi har försökt ta det så lugnt som möjligt och det har gått ganska bra. Caroline har även varit här en sväng. Så skönt att få sitta och prata om lite annat än bebisbajs :)
Alldeles strax är det dags att försöka sova lite. Emil sover sedan länge och Isabelle har precis somnat. Hon ska för övrigt sova i sin spjälsäng för första gången nu. Får se hur det går. Antagligen hur bra som helst. Bara jag som är nojjig. Hon verkar sova hur gott som helst bland alla sina djur.

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0