Väla mys.

Igår var jag, Sara och Isabelle en liten runda på väla. Gick och mös en hel massa. Jätteskönt. Tog det väldigt lugnt och bara lullade runt. Det har kommit in en hel massa nya kläder i fina färger. Fräscht! Jag hittade ett par tröjor och ett läppstift bl.a. Läppstiftet hittade jag på Gina. Himla smart hylsa. Där är en magnet så locket sitter kvar som det ska. Det är alltid lika jobbigt när det öppnar sig och så får man fina färgfläckar i fickan/väskan. Tröjorna är (gina de med) ju även helt underbara. Vardagliga men ändå lite roliga. Tröjan med vingar tyckte jag var häftig. Sedan så såg jag ett par byxor- eller två. Väldigt snygga. Har dock inte provat. Får ge mig på det en annan dag. Tror jag ska ta och försöka sova en stund till nu så blir nog dagen mycket bättre :)

Bilderna hittade jag på ginas hemsida btw.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0