Malmö.

Störta delen av gårdagen spenderades i Malmö. Emils mormor fyllde 70 år och det skulle firas. Det var tänkt att vi skulle åka ner ganska tidigt på lördagen och gå en sväng i stan, på emporia och äta lite lunch och så innan, men icke. Efter en ganska lång natt så vaknade jag 11.15 & sedan tar allt numera sin lilla tid så kl 14 var vi redo att åka ner till malmö. Vi hann bara inom H&M och sedan var det dags att gå till stället alla skulle träffas på. Jag hann dock ändå shoppa två par skor på väldigt kort tid. 50:- paret på rean. Det ena paret har jag kikat på många ggr men de har varit slut i min storlek på alla ställen men så vips så bara stod dem framför mej där så de var tvungna att få följa med hem. Det har blivit väldigt många skor på kort tid nu men Gud vad ja älskar att byta skor. Jag har nog snart så jag kan ha ett par varje dag under ett år. Nästa ställe vi ska bo på vill jag ha en stooooor skogarderob! Så man kan ställa upp alla skorna på hyllor och gå och välja efter färg och sort av sko. Nog tjatat om skor (jag älskar som sagt skor) för ett tag. Vi möttes upp på ett hotell och sedan gick vi vidare till restaurang Elysee. Väldans trevligt och god mat var det. Isabelle skötte sig exemplariskt och sov sig nästan igenom hela besöket. Överlag så är hon faktiskt väldigt snäll för det mesta. Hon måste ju få låta lite ibland med. Sedan tog vi vårt pick och pack,(man har helt plötsligt massor av saker med sig när man har barn) gick tillbaka till hotellet och där hittade vi en hörna att sitta i där vi kunde dricka lite drinkar (inte för mig dock) och snacka lite skit i. Efter några timmars prat så tackade vi för oss och körde hem och nu ligger jag
här efter att ha varit uppe och gett Isabelle mat. Borde ta och sova jag med så jag orkar upp i vettig tid idag.

Tjingelling!


Emil och skruttan på restaurangen och ett par av mina nya skor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0