Lite av veckan.

Det har varit ganska intensiva dagar nu. Kurs, jobba och en massa annat. Just nu sitter jag på jobb. Lugnt och skönt just nu. Många som tycker det är konstigt att jag jobbar men helt ärligt, ni har inte med det att göra. Jag tycker det är skönt att komma ut och jobba, träffa folk osv. Isabelle har det hur bra som helst med sin pappa och han tar hand om henne minst lika bra som jag gör. Alla tycker och tänker olika och gör olika. Bry er om er själva i stället. Nog snackat om det nu.
Igår var Maria på besök. Mycket trevligt. Lite skitsnack, lite bebismys och en himlans massa mat :) Isabelle fick en nappburk. Jättefin!! Har letat efter en sådan så det var världens fullträff! Nu ska jag ta mej en slurk kaffe och läsa lite Metro.

Ting.


Kommentarer
Postat av: Frida H

Jag tänker bara vara hemma de första 4 månaderna OM jag ammar nästa unge. Annars så kan jag mycket väl tänka mig att jobba direkt om det blir som med Adam som inte ammade och åt och njöt av vilket sällskap som helst. Jag trivs bäst med ett jobb OCH barn men inte bara barn och fyra väggar.

2013-03-04 @ 18:04:32
URL: http://livingdeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0