Kommer inte på ngt bra.

Idag (igår) var en mysdag. Jag fick sova länge och sedan tog vi en lång sväng på stan. Emil klippte sig. Vi kollade på skor till Isabelle, bytte batteri i en klocka osv osv. Bara lullade runt på stan och mös. Jag fick ett skärp- ja ett sånt som alla andra har med bankade nitar på...De är faktiskt fina. Alla mina byxor kasar ner (inte nu längre) annars. Grymt jobbigt att beh gå och dra upp dem hela tiden. Sedan så köpte jag en ring. Fräck som attan. Sedan var klockan helt plötsligt alldeles för mycket och vi borde varit hemma för länge sedan. Nu är klockan alldeles för mycket för mej att vara uppe med eg så jag säger god natt. Ska upp snart igen och ge henne mat så kan va bra att ha sovit lite innan natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0