Igår.

Dagen har spenderats med Mia med en massa skitsnack i soffan och hemma hos mina föräldrar. Mamma och pappa såg till att jag rullade där ifrån som en boll. De måste tro att jag inte har mat hemma :) Det är inte sant men i ärlighetens namn är ja inte så bra på att äta den. Jag gör iaf mitt bästa och blir bättre och bättre på det. Hinner ju inte äta- där är ngn annan som tar upp min tid nu. De hade iaf handlat mat på Ingelsta Kalkon- sjukt goda saker där! Efter maten så var Isabelle aningen grinig så vi satte oss i soffan och mös lite, hon somnade ganska fort. Sedan kom mamma och tog henne och sa ja kunde få sitta själv en stund. 19.29 tittade ja på klockan och tyckte de va ju alldeles lagom till ett program började 19.35, nästa gång jag slog upp ögonen och tittade på klockan var hon 21.15... Jag behövde nog den där stunden själv i soffan. Jag ska inte säga att det är jobbigt att ta hand om Isabelle själv men det tar på krafterna. Nu borde jag verkligen ta och sova. Ladda mina batterier inför i morgon jag med.
Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0