Idag fast igår.

Klockan ringde AP-tidigt idag! Runt 3 snåret. Upp, pumpa ur tuttarna så skruttan hade tillräckligt med mat, ner med deluxegod frukost i magen, hoppa i uniformen, brumma till jobb- japp till jobb! Jag har jobbat mitt första pass på jobb och min lillfis är inte ens 2 månader gammal än. Kändes hur bra som helst. Hon och hennes pappa kan ju faktiskt vara själva hemma. Ska jobba lite då & då så jag behåller kompetensen, sedan e de rätt skönt att få komma ut lite själv. När passet var slut körde automobilen hemåt igen. Pussade lite på mina 2 <3:an och slängde ner mat i magen & lagade sedan mat åt fisen. Fick lillfisen att somna och där hade vi äntligen lite tid för oss själva, vad gör vi då- jo, SORTERAR TVÄTT! Vi kunde gjort vad som helst men vi sorterade tvätt- väldigt välbehövligt. Sedan vaknar lillfisen och vi tankar henne med mat igen så hon ska klara en sväng på stan. Kör ner till drömljus och tittar lite, fryser och äter på stan. Sedan hem igen, lagar mat till henne igen och sedan är det sängen som gäller efter en himlans lång dag. De va min dag väldigt snabbt. Nu tänkte jag släcka tittorna och försöka sova en liten stund innan det är dags för utfodring igen.

Tjingelilng pling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0