Tankar.

Oj oj vad mycket som snurrar i huvudet på mej nu. Jag vill åka till USA, jag vill träna, jag vill jobba och ha ork till allt vanligt som jag brukar göra annars. Just nu är jag avstängd från jobb med tanke på mitt tillstånd som gör att ja inte kan jobba. Det är inte riktigt min grej. Vad tråkigt det är att inte göra något. Jag vill ha ork och så vill jag att kroppen ska bli som vanligt igen. Jag var hos en kompis innan några timmar och efter det är ryggen nu helt kaputt.
Sedan har jag haft ett himla sug efter att åka till USA i ngn vecka nu. Jag vill bara åka dit och få va. Eller kanske flytta dit, de hade varit något. Tänk att få flytta dit iaf för ett år. Det hade varit häftigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0