Svammel.

Det har blivit lite kvällsjobb för Emil de senaste dagarna. Faktiskt okej för det känns som om man får mer tid tillsammans då. Mycket sovtid iaf. Jag har ju fått sysselsätta mej på kvällarna då och det har gått alldeles utmärkt. Har ju min vän Pfaff. Sara tittade förbi en stund en dag och så finns det ju alltid ngt att pilla med. Alltid lika kul när Sara och jag ses. Massa skitsnack! Dessutom är hon en "sån" som det kan gå ett tag utan att vi träffas men när vi väl ses så är allt som sist. Det är skönt med sånna vänner. Man behöver inte ses eller höras varje dag. Man vet var man har varandra ändå. Det är sånna vänner som är riktiga vänner.

Det känns som om jag borde hoppa in i duschen nu lite snabbt så jag kommer ngn vart idag. Har lite att fixa. Borde plocka in disken med.. Gud va kul :) Nä upp med rumpan ur soffan och gör ngt nu Jenny!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0