Simma simma!

Var iväg och simmade med Sara igår. Alltid lika mysigt. Skönt att både kunna röra på sej och snacka skit. Den enda nackdelen var att där var en skolklass som verkligen var ivägen. De hoppade, stänkte och var ivägen överallt. alltså hoppade mitt framför folk i motionsbanorna och sånt. Gillas inte! Lärarna sa ju till men sen tog det 2min så gjorde dem det igen. Jaja- de försvann tillslut så vi fick några lugna minuter iaf. Vi fick umgås lite och det var det som var viktigt. Resterande delen av dagen spenderades hemma. Var helt slut och vila gick inte. Satte mej vid symaskinen grymt irriterad i stället. Fick klart för mej hur man ändrar stygnlängden iaf så det var ju bra. Annars så hände det inte mycket kul igår. Jo- jag bakade kladdkakemuffins ju. De gick snabbare än snabbast! Under 30 min tog det och gott blev det! Nä, nu ska ja hoppa in i duschen så det blir något gjort här!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0