Shopping.

I helgen var det massor på schemat. Hjälpa mamma att handla, fixa och dona. Jag shoppade loss ordentligt. Emil har snackat ett bra tag om att vi ska köpa en symaskin. Han har alltid en massa grejor som ska sys. Han tyckte att vi kunde köpa en Ikea symaskin men icke. Jag kommer från en familj som syr massor och vägrar att köpa skit. Köper definitivt inte ngn plastsymaskin. Spelar ingen roll vad ngn säger- jag ska ha ordentliga saker. Antingen gör vi det på riktigt eller inte alls. Sagt och gjort. Numera har jag (vi) mej en finfin deluxemaskin från 1955! De e grejor det och definitivt inget plastskit! Går som en klocka. Haha tänker ni, men tänk om då. Dehär är kvalité som heter duga! Emil har tom testkört och godkänt ;)

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0