Onsdag.

Halloj!

Hmm... Idag blev inte riktigt som det skulle men det blev bra ändå. Har haft lite ärenden hit och dit, sedan blev det till att gå och handla frukt och grönsaker på torget. Det var meningen att Johanna skulle komma förbi en sväng på eftermiddagen med men det drog visst över på hennes jobb så hon hann inte. Ingen större fara på taket. Det kommer ju fler dagar. I stället hann jag sy om min Pippimössa. När jag sydde den från början hade jag blå tråd, det ville jag inte ha nu så de var bara att sprätta upp hela och göra om med vit tråd. Sedan så gjorde jag även en toffs till mössan och satte på. Blev mycket bättre. Så nu kan man ha den med eller utan toffs :) När mössan var klar så va det dags att hämta Linnea vid tåget. Det var då inte det lättaste för hennes telefon är sönder och hon hade inte riktigt koll på vilken bil ja skulle ha eller var jag skulle hämta henne haha... Men vi hittade varandra tillslut. Vi hann snacka oss igenom en massa skit men ändå inte alls. Tiden bara rann iväg som vanligt. Man skulle kunnat stanna tiden en liten stund ibland. Huvudsaken är iaf att vi hann ses en stund. Vi har iaf en massa kvar att prata om nästa gång vi ses- som om det skulle vara ngt problem annars haha. Vi avslutade iaf vår kväll med att gå och fönster shoppa lite. Tur det va stängt för vi hittade en massa fina saker. Bl.a. julmusar :)
Nu är det dags att slå igen dem blå- upp tidigt i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0