Kaffe/te

Nuuu har tröttheten smögit sig på ganska rejält. Härligt! Så fort sopbilen utanför fönstret har skränat klart så ska jag sova ett par timmar. Tog mej upp i morse och satte på te och dukade fram till frukost och sedan kom Sara med nya bullar/frallor- vad ni nu vill kalla det. Sedan har vi bara suttit i våra joggingställ och pratat strunt tills nu för en stund sedan.

Igår var lille Johanna här. Vi satt och drack massor av kaffe och bara snackade strunt vi med. Mycket trevligt. Vi har inte setts på evigheter så där var mycket att prata om och det blir säkert lika mycket nästa gång vi ses! När Johanna lämnat så tog jag mej själv i kragen och strök en gardin och hängde upp den på plats. Ja, jag klättrade på både stol och stege fast jag inte får det. Kan själv och är försiktig :)
Sedan blev det mat när herrn kom hem och sedan en sväng till familia. Unnade mej själv lite nya kläder. Är så in i hoppsans trött på dessa trasorna jag går runt i nu så det finns inte. Samma typ utav kläder varje dag. Jag vill ha
MINA vanliga kläder nu! Snart snart snart!

Nä, sopbilen har kört. Dags att plugga in öronpropparna så det blir lite tyst här.

God Natt :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad skönt att se att man inte är ensam som sover med öronproppar. Det är så skönt att plugga in propparna och verkligen stänga ute alla störande ljud. Jag sover så mycket bättre och djupare när det är helt tyst. Fler borde verkligen testa öronproppar. Hur skönt som helst.

Ibland får jag dock lite ont av propparna. Har du något tips på sköna öronproppar att sova med?

2012-11-29 @ 22:49:16
Postat av: Jenny

Jag hade aldrig klarat mej utan öronproppar :) Jag har inga bra tips på öronproppar men jag har en kollega som är mästare på öronproppar. Kan kolla vad sidan heter där hon beställer sina som hon sover med. Jag får mina av min bror :)

2012-11-29 @ 23:00:16
URL: http://Deluxej.blogg.se
Postat av: Anna

Du är inte ensam som inte klarar sig utan öronproppar. Själv är jag numera helt beroende av dem. Har jag dem inte djupt insatta i öronen så kan jag inte somna. Förstår inte hur jag gjorde innan jag började sova med öronproppar.

Hade din kollega nått tips på bra öronproppar?

2012-12-06 @ 20:00:17
Postat av: Jenny

Ja, hon sa www.earstore.se sen hittade jag en sida som hette www.oronpropp.se men jag tror på den första sidan. Min kollega har koll på sina proppar. Tror de hon visade hette alpine. Sen såg jag en liten plastbehållare på rusta med en massa färgglada och spräckliga öronproppar, sånna hade min pappa med sej sist och jag fick ett par sånna- de var super, lagom mjuka!
Hoppas du hittar ngt som passar :)

2012-12-06 @ 20:25:09
URL: http://deluxej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0