Julshow.

Igår var vi på Sundpärlan och såg årets Julshow. Det var nog lätt en av de bästa julshowerna på länge! De som var med var: Tommy Nilsson, Tone Norum, Peter Jezewski och Ulf Nilsson. Tommy Nilsson vet ju alla vem det är. Himla bra snubbe. Tone har jag aldrig hört innan men hon var duktig. Peter hade tydligen varit med i The Boppers- ett jäkla drag i gubben. Så har vi Ulf kvar, vilken röst killen hade. Tydligen årets vinnare av The voice, ngt jag aldrig sett eller hört talas om (borde jag skämmas kanske) han var iaf sjukt bra. Väldigt bra ihopsättning av folk. Drag nästan hela showen igenom. Det var bara avslutningen som var lite mjäkig- tycker jag då. Jag hade hellre sett att det var en låt med drag i som avslutade kvällen. Så ja, en himla bra kväll och alla andra som ska se showen- ni kommer inte bli besvikna. God mat tillkommer ju också.

Tjimgeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0