Tankarna far och flyger..

Sådär, sitter på rast i gbg just nu. Har varit ute och gått en sväng. Det megasnöar här= tänkarväder.

 Man ska inte tänka för mycket.

Det vet jag sedan länge men ibland så blir det så iaf. Egentligen är jag väl världens lyckligaste tjej just nu men man måste tillåta sej vara lite nere med. Speciellt efter igår kanske. Allt är ur världen men man måste få tänka lite till tror jag. Det är bara en enda sak som stör mej, äcklar mej. Hur kan man göra så? ööörrrkkk! Eller ja, de kanske inte e så farligt ändå men på ett sätt så äcklar det mej något enormt. Dessutom, nä...Jag ska va tyst på den punkten. Jag kan lixom inte radera det ur huvudet. Vill man ha ngt så kan man ju lixom inte både ha kakan och äta den, eller hur, det vet man sedan läge.

Nej, nu vet jag.
 Jag har rätt att tänka, tycka och känna precis hur som helst och jag tycker det är fel fel fel!


Kommentarer
Postat av: Sara

Man tänker alltid alldeles för mycket, speciellt vi tjejer. ONÖDIGT!!! :)

2012-03-08 @ 14:06:15
URL: http://rer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0