Sova eller gå upp!?

Ska man gå upp eller ska man försöka sova vidare?! Har varit uppe och ätit frukost tillsammans med Emil. Precis satt igång en maskin tvätt och fixat lite. Borde nog försöka sova lite till. Ska trots allt jobba kväll ikväll. Blir så seg om jag inte försöker sova länge då. I helgen blir det jobb, jobb och jobb. Tråkigt att jobba helg, speciellt när det är varannan helg. Var tredje hade varit mer okej. Det borde ju gå egentligen. Så hade man fått lite mer tid åt familj och vänner. Känns inte som om det finns så mycket mer tid än åt att jobba just nu. Jaja, det
är som det är. Man måste få drömma lite. Emil får lite Emil tid när jag är borta iaf :)
Ska försöka hinna städa, diska, dammsuga, laga mat, tvätta en maskin tvätt till, måla ett bord samt sova innan jobb- får nog göra en liten plan här känner jag. Har nog iaf bestämt mej för att sova en timme till. Det hinner jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0