Pannkakor som blev pannkaka.

Jag bara måste Emil ;) Du får bli lite putt... Du får ha en tryck på 5:an och välj plåster på såren själv ;)

Men jo, herr Emil ville göra pannkakor igår. Absolut!!
- Fixar du tills jag kommer hem!?
-Jadå!

Fine tänkte jag, förklarade recept och tillvägagångssätt ganska noga tyckte jag.
När jag kom hem var inga pannkakor klara. Tur va nog det.. Iaf så låg där 2st saker som påminde mej om en frisbee eller en lp skiva i stekpannan. Typ lika tjocka. Han hävdar dock att de är jättegoda och ätbara.. De smakade typ skursvamp. Stackaren har alltså inte gjort pannkakor innan. Jag trodde inte på honom innan, det skulle jag gjort... Efter en snabb liten vispning så hade vi en ätbar pannkaks smet. Och sedan tog vi en lektion i att steka pannkakor. Resterande blev bra!

Nästa gång ska vi göra allt från början tillsammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0