Orken är slut!

Jag orkar inte mer! Snälla snälla rara anden i flaskan- gör så vi får flytta ifrån denna lägenheten snart! Hur många nätter ska jag behöva ligga sömnlös för antingen den ena grannen eller den andra håller mej vaken! I kväll är det faktiskt varken bråk, skrik eller musik utan någon son snarkar! Altså den personen som ligger där nere låter genom golvet och upp i mitt sovrum! De låter som om människan ligger bredvid mej! Jag orkar verkligen inte mer!
Eg orkar jag inte flytta just nu men jag måste fan få sova! Snälla Emil, vi flyttar!!!
Jag ska upp kl 05.00 i morgon :(


Kommentarer
Postat av: Liza

Jag bor med en som snarkar något helt otroligt..jag behöver mörk o tyst när jag ska sova...www.earstore.se o öronproppar som heter sleepsoft...dom filtrerar bort ljud som ligger i trafik o snark decibel nivån.. men ändå hör man tex väckarklockan eller telefonen. Dom kostar 99kr o det är frifrakt o det är inte engångs utan man tvättar av dom. Kändes lite skumt i början innan man fick in tekniken..men dom är kanon!!!

2012-01-11 @ 00:30:27
Postat av: Anonym

Har du hört talas om öronproppar? ;)

2012-01-12 @ 12:57:50
Postat av: Jenny

får ont i öronen om jag anv öronproppar för mycket....

2012-01-13 @ 18:33:02
URL: http://deluxej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0