Migrän blä!

Det här med migrän altså- fy blä! När jag kom hem igår så bara pangade det till i huvudet! Det va nog det värsta jag varit med om på väldigt länge. Landade i sängen lite efter 16, vaknade cirkus 19.30- as trött och kände mej som en överkörd flodhäst! Tvingade i mej lite mat och försökte se på Antikrundan utan att kisa. Gav upp kl 21 och landade i sängen igen. Sedan tog de en stund att somna (ant för att herr E inte är hemma) sedan sa det pang och sen sov jag som en stock fram tills klockan ringde. Trodde inte det var sant när klockan burrade! Fy vad jag ville sova
mer! Men ja, så blev det inte och nu sitter jag och inväntar tåg nr 2 för dagen. En kaffe är nedtryckt men inte blir jag piggare för det :/ jaja.... Jag SKA vara pigg tills ikväll :) Då ska jag bannemej ut och kasa med Katta!!!
:) :) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0