Väla och BM igen.

Hmm, funderar allvarligt på att gå och lägga mig igen. Gick upp 06.55 för att göra frukost till Emil så vi kunde se på julkalendern tillsammans innan han körde till jobb. Nu är jag toktrött. Beror ej och för sig på att jag går upp x-antal ggr per natt. Igår somnade vi kl 19 i soffan haha. Direkt efter julkalendern var det god natt.

Det var full rulle (så gott det går) hela dagen igår. Gick upp relativt tidigt och donade här hemma. Sedan fick ja för mig att åka till väla. Ett varv runt där tog över 2h! Gå, vila,gå,vila... Tur jag var själv haha. Sedan var det dags för ännu ett besök hos BM. Äggvitan var borta men jag samlar på mej ganska mycket vatten. Så får det väl vara. Verkar inte kunna göra ngt åt det. Jag får i princip inte ner fötterna i några skor alls längre. Foppatofflor funkar ju inte längre heller haha.. Men det är bara att stå ut nu- inte många dagar kvar. Sedan var det hem igen och inte göra så mycket, äta lite och somna i soffan :)

Hoppas ni inte är äckelmagade för här kommer en finfin bild på min ena fot. Den blir dessutom förskönad på bild, i verkligheten är den lätt plommonlila ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0