Mer idag.

En sån här liten sak kan reta gallfeber på en altså! 3 pyttesmå bitar kvar och de vill inte alls som jag. Eller ja, nu är det löst och "problemet" efter detta är också löst nu. Har lämnat ett halvfärdigt bygge till Emil vid frukostbotdet så kan han sitta där och knåpa på det i morgon bitti.
Annars har dagen avlöpt lugnt och stilla idag. Var nere på julskyltningen i stan innan men de va inte mycket att hänga i granen. Dock tog själva rundan på stan 1,5h! Helt tokigt. Blir ju fan omgådd av tanter med rullator numera haha. Men skönt att få ta en promenad iaf. Just det!! Jag har hittat ett par örhängen som jag letat efter huuur länge som helst. Trodde verkligen de försvunnit i vår flyttröra vi hade innan men nu är de äntligen hittade igen. Det tackar vi jätte julgranskulan för, hade jag inte börjat leta efter den hade jag inte hittat örhängena. Superglad!!
Kanske är dags att sova nu. Klockan ringer 07.00 i mrg bitti. Tänkte kolla på julkalendern på tv då.

Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0