Idag.

Idag blev det inte riktigt som planerat. Emil skulle vara ledig så vi skulle fixa och dona en massa men i stället så är han ute och kör lastbil. Jag har tvättat en massa och donat lite själv. Katta har även varit här och fått sitt löshår avplockat, det var lite trixigt men det gick ganska smärtfritt. Sedan har vi varit hos Mia och klipp henne. Så lite har blivit gjort. Nu sitter jag mest och degar i soffan, ska man sova eller försöka hålla sig uppe tills Emil kommer hem?! Vill ju gärna vara uppe när han kommer så jag får en puss när jag är vaken. Ska nog göra ett försök. Kan ta och duka till frukost så länge så håller jag mej sysselsatt i 5 min till :)

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0