Hemma igen.

Åkte i onsdags, kom hem igår kväll. Intensivt, stressigt, roligt. Vi är som sagt hemma igen efter en helg i Östersund, som inte gick riktigt som vi ville. Men det är bara att blicka frammåt, ta nya tag och hoppas det går bättre nästa helg. 110 mil lastbil avklarades lörd- sön. Man är lite mör i rumpan nu måste jag säga. Sängen var otroligt skön att sova i med. Det är absolut inget fel på sängarna i lastbilen men den där hemma skår allt. Vi kom hem tidigare än förväntat, slängde i oss mat, duschade och sedan trillade vi i säng. Kl 04.40 ringde klockan igen och det var dags att byta racerbil mot tåg. Måste säga att det är ett ganska omväxlande liv jag lever nu men jag har aldrig haft det så bra som jag har det nu. Kommer med all säkerhet sakna racerbilarna när säsongen är slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0