Vrooom hela dagen!

Vaknade upp en fin sak bredvid mej i morse!
 Kickade igång morgonen direkt- ätaduschafixakörabilvroooom!

Hamnade ute på knutstorp, där solen sken ikapp med mej!
 Där har jag spenderat hela dagen. Mycket mycket trevligt!



Hittade Pierre på vägen så hängde med honom en hel del!



Han tyckte tydl de var kul att fota mej i blåsten...



Fick frågan om jag kunde hjälpa till att dela ut godis, frukt och dricka till dem som
jobbade där idag, och självklart ställde jag upp.

Helt plötsligt var jag knutstorps mest eftertraktade tjej!



Mina favvissar!!



;)



Fick en bukett blommor av en kille! Fin Fina!

Ett litet utdrag ur min dag. Gud vad jag älskar sånna här dagar! Vroooooom hela dagen!
Nu ska jag fika med fina Sara och sedan hoppas jag det dyker upp en fin till!

Pussa






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0