Tvättar

Torsdag! Yes, torsdag, torsdag, torsdag!
6 dagar kvar!

Fick min lediga dag idag i stället för igår. Passa rätt bra- ösregnar ute idag och jag behöver städa! Inte det roligaste men nödvändigt. Hinner köra några maskiner tvätt också.

Igår var jag ute på väla med Sara. Hon hade behov av nya serveringsbyxor så det var bara att leta! Och vi hittade- på första stället- hur ofta händer det egentligen? Typ aldrig. Sedan hämtade vi nya ögon till mej :) Så nu ser jag fint igen. Sedan åkte vi viddare ner i stan och skulle äta. Fy faaaaan va gott det var med riktigt mat. De senaste dagarna har jag levt på flytande föda... Tur det finns många Yoggi sorter att välja på!
Det tog ej och för sej en himla tid att få i sej maten ej och med att jag äter pytte tuggor, men den kom ner. Eller ja, jag gav upp efter 40 min, då palla jag inte mer!



Waiting for the fooood!
Då får man ta lite bilder ju!





Hittade fler bilder från helgen.

Snart e det dags att titta på mer bilar. Nästa vecka blir det Linköping nästan heeela veckan. Som jag vill det ska bli rätt dag för avfärd typ NU! Förutom att träffa Finast så ska jag träffa Nea och Christoffer. Nea har varit bestämt sedan länge men att Christoffer bodde där uppe kom jag på i morse. Guuud va glad jag blev när han sa att han var ledig typ hela nästa vecka! Träffade honom senast i januari när vi var i sälen. Innan dess ar det ett par år sedan.
Sedan så blir min kära bror säkert jätteglad att jag sticker iväg för då har han ju helt plötsligt en egen lägenhet i nästan en vecka =)


Nä, dags att aktivera mej igen. Hittade en jacka igår som jag bara måste ha så ska se om jag kan hitta den. Även dags att hänga lite tvätt och slänga i en ny hög med tvätt i tvättmaskinen.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0