Regnbåge

Ännu en oförskämt bra dag har förflutit...Nästn iaf- några timmar kvar.

Trött som jag vet inte vad åkte jag till jobb i morse med humöret på topp! Efter halva min tur skulle jag hoppa på i kastrup till kävlinge. Ut kommer en kollega som jag aldrig sett. Första intrycket var att hon såg ut som en "sur gammal danska" men tji fick jag. Möttes av världens härligaste tant. Det var som att träffa en gammal kompis- snacket gick som bara den! Man ska aldrig dömma i förväg!! Träffade denna personen en gång till under turen och vi fick oss en pratstund till. Härligt! Hoppas jag får träffa denna personen snart igen!

Väl efter jobb idag har allt gått i ett!
Hit, dit, tjoff o hej.... Nu har jag precis landat i soffan med lite yoggi- så långt räckte dagens inspiration... =/ Så kan det bli ibland.

Nu, lite vila i soffan.
Sen, hoppas på att en trevlig man dyker upp ur tomma intet!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0