Nykjaer

Efter en väldans trevlig dag och natt så vaknade jag idag till liv- nästan iaf, på ett hotell... Inte varje dag man gör det. Väldigt trevligt var det. Bästa sällskapet och man slipper både diska och bädda själv.
Dagen igår börjades på knutstorp och avslutades med ett gäng tokiga tyskar i stan. Ok, två tokiga svenskar också- med mej själv inräknad!
Hängde med Sara, Stoffe och Maritn på Le Knutstorp. Väldigt trevligt de där! Tänk om man kunde göra sånt oftare. Det är på tok för lite race här nere!
Mera race åt skåne!

Lite bilder kanske...



Självklart så hade jag en av dem bästa platserna.



Herr C.P Bernadotte
Frågan om varför det inte står C.P Bernadotte kom så klart upp igår... Ja, vad tror ni?!



Söta Sara och jag!



Snart dags för race!



Finaste Emil och jag!



Fokuserad Emil ;)



Skräcködla?
Så får man inte säga, jag vet men detta var faktiskt ingen skönhet!



Tar du en bild på mej nu eller?!



Innan Vroooom!



Efter Vrooom!

Ja det var lite bilder från igår.... Lyckades inte ta en enda på kvällen men roligt var det vill jag lova! Dags att inta soffan innan Clara kommer på kaffe och nålning!

Pusss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0