Borta bra men...

Hemma bäst?!
Nä inte i detta fallet tror jag.. Inte när borta känns mer som hemma än vad hemma gör...

Är iaf hemma igen efter 5 dagar i Linköping. Kändes mer som om jag var där i 2 dagar. Tiden gick så in i  fort. Det gillas INTE!

Har hunnit träffa Nea en massa, gått på stan, ätit massa god mat, druckit gott, varit på fest,  tittat på bilar och det som nog var det absolut viktigaste- träffat Finaste! Det är helt tokigt hur bra jag har haft det.

Det är magi!

När jag satte mej i bilen igår va det precis som om någon  hällde en spann med kallt vatten över mej och sedan blåste en iskall vind av saknad över mej.
Så fort hade jag inte räknat med att det skulle komma. Men det gjorde det. Hade jag inte haft de här måstena hemma hade jag bara parkerat bilen, lastat av väskorna och gått in i lägenheten igen. Har aldrig någonsin varit med om något liknande. Nu hoppas jag att dagarna tills nästa gång kommer gå precis lika fort som dessa 5 gjorde!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0