Tankar

Kärlek Jag har nog aldrig någonsin upplevt kärlek på detta sättet eller så har jag aldrig varit kär på riktigt. Jag har aldrig haft något problem med att någon åker ifrån mej eller när jag åkt ifrån någon men nu var det faktiskt jobbigt. Ville inte! Brukar även vilja vara själv en massa men nu vill jag helst ha dej här. Det har även funnits vissa saker som jag halvt om halvt har haft panik inför men dem skrämmer mej inte längre. Då måste det vara på riktigt. Folk säger att det är bara för du är nykär, men om det aldrig varit så tidigare? Är det bara för att jag är nykär då? Jag tror inte det. Jag tror, nä jag vet att det är på riktigt. Så det så! Det är hur härlgit som helst, jag har någon jag kan skratta med, ngn att få sakna och att få dela mina tankar och problem med. Det bubblar i magen, inte för att jag e dålig i magen haha utan för att jag är glad för den jag tänker på. Nu står vi/jag inför en väldigt lång period där vi inte kan träffas men jag tror det kommer gå som på räls (haha). Tänker inte se problemen utan möjligheterna och upplevelsen du får och även jag. Tycker det är härligt att man kan få chansen att arbeta med något som man älskar. Det som inte dödar det härdar och klarar vi detta så klarar vi allt! Jisses vad jag har utlämnat mej nu men jaja.... Det är så jag känner nu, så är det bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0