Irriterad

Lagom irriterad nu.... Efter att ha vaknat för mångte dagen i rad och mått som en sur disktrasa börjar jag nu fundera på om jag inte fått halsfluss eller ngt. Dock har jag inte riktigt kännt mej så sjuk som mina kompisar brukar se ut att vara när de har halsfluss. Iaf, upp o leta reda på en ficklampa o lyser i halsen. Ser ut som en FLUGSVAMP. Hoppla- kanske inte så bra... Får väl ta mej till helgmottagninen tänker jag. Åker dit och möts av en lappjävel på dörren VI HAR FLYTTAT- jaha. Då e de väl bara att köra till de stället då- NEJ! Man måste boka tid (irriterad) Får ett nummer, som inte funkar (lite mer irriterad).. Funderar på vad jag ska göra nu. Hittar ett nytt nr. Ringer och kommer fram efter en halv evighet. Får reda på att jag inte får ringa dit eftersom att jag går hos en privat läkare (ännu mer irriterad). Får nu ett 3:e jävla nummer att ringa som faktiskt funkar och där kan de ta emot mej- om en timme! Så nu sitter jag här i bilen och är måttligt halv irriterad samtidigt som jag mår blä och är helt snurrig... Men men... Va underbart det är att det är lätt att få hjälp när man ät sjuk i den här stan... Blö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0