Helt galen!

Galen i dej!

Vad hände egentligen? Jo det var stjärnklart ute en kväll och sedan var det klippt... Låt det aldrig ta slut! Har aldrig varit med om något liknande, menar det verkligen. Aldrig någonsin. Men det kanske var min tur nu :) Har aldrig "släppt" på mina principer någonsin men det kan också vara för att jag faktiskt inte träffat rätt. Innan kunde jag inte ens tänka mej flytta till stan. Nu skulle jag kunna få flytta till månen om det behövdes... Haha- skrattar för mej själv för jag vet X antal personer som står med hakan vid knäna nu! Yeeeey! Det är MIN tid nu och ingen annans!
Dags att hoppa in i duschen och sen åker jag till månen!

Pussa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0