Förberedelser...

Nu är det alltså 5 dagar kvar! Äntligen börjar tiden gå lite fort! Längtar massor. Kombinationen Emil och värme kan ju inte bli fel! Fast nu när tiden börjar gå fort så börjar jag också få bråttom. Min deadline på en av sakerna är i morgon och jag måste måste fixa klart det. Några små detaljer till så ska det nog bli bra. Hoppas hoppas! Sedan så har vi ju allt det där vanliga man måste hinna med- färga håret, fransarna, skrubba sej osv osv :) Väskan är redan så gott som packad men där kommer slinka ner en massa saker efterhand, packa lätt är inte riktigt min grej!

Idag kommer Emelie efter jobb. Då ska vi fixa håret på båda och fransarna. Sedan blir det väl att hoppa i joggingstället igen och fixa till de sista detaljerna samt försöka kurera mej. Har ju åkt på ngn knas infektion i kroppen. Är helt matt i kroppen, feber hit och dit och huvudvärk konstant. Inte kul alls. Vaknar upp på nätterna och känner mej som en disktrasa. Får käka vitlök hela helgen nu.. Nä, dags att åka lite tåg :)

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0