Tjuvåkt från Russelsheim.....

Har varit i Russelsheim! Jag hittade en buss som gick dit. Stolt! Har spatserat runt där ett par timmar. Hitta en Lidl affär så nu är kylen fylld igen. De hade en smart grej för att alla inte ska pilla på bullarna. Man skoffa fram de bullarna man ville ha o sen trilla de ner i ett hål där man plocka upp sina bullar :)

Sedan har jag varit och fikat. Fick nog världens största äpplepaj grej.. As gott var det iaf och billigt. Kaffe med kaka och bakelse gick på 4 spänn! De e väl typ vad en bakelse kostar hemma, & då va ja inte på ngt billighets fik al'a IKEA utan ett nytt o fräscht ställe.

Hittade även ett par dojjor som jag funderar på. Tyckte dem va fina :) Får lura på dem tills i morgon. Ohhh just det. I min favorit affär DM hitta jag en rolig paket... Ngt till tänderna eller munnen är de iaf till- mer vet jag inte haha...

Just det, har även tjuvåkt buss av misstag! Bussen jag skulle med hem stod helt nedsläkt- dock med öppen dörr och typ 2 min innan avgång så var där ingen förare och alla började gå ombord. Kvar utanför stod jag och funderade på vad jag skulle göra, så jag gick också på- alla andra gjorde ju det. Tänkte att där kommer väl någon som tar betalt senare, har varit med om det en gång. Men iaf, när jag satt mej (nästan längst bak) så kommer chauffören och sätter sej, typ 2 personer går på o betalar och sedan kör han som han snott bussen. O där sitter jag o har värsta samvetskvalet för att jag inte betalt :/ Jag är ingen duktig tjuvåkare....

Chip o hej!!


Kommentarer
Postat av: Liza

Fy på sig att tjuvåka. Det där kukident...dom har tandkräm o så har dom tabletter man lägger i vatten o lägger sina löständer i... har lite svårt att tro du har löständer :-D Apfelstrudel är så smarrigt..synd du inte kan ta med hem så vi kan gotta oss lite :-)

2011-11-18 @ 13:25:06
Postat av: Jenny

Haha, nej inga löständer än så länge.. men då vet jag vad man har kukident till! Beh ja inte köpa en paket för att testa lixom!!! =)

2011-11-18 @ 17:13:58
URL: http://deluxej.blogg.se/
Postat av: liza

Man kanske kan lösa upp tabletterna o använda det som munskölj kanske..

Typ: Men jenny så vita o rena dina tänder är. Vad har du gjort?

Ja, jag hittade något jätte bra i tyskland.

Jaha, vad hette det då?

Ja..hmm..kuknågonting..ja det är vitt i alla fall o man sköljer munnen med det.

(ja jag vet jag har dålig humor hehehe)

2011-11-18 @ 17:38:55
Postat av: Jenny

Haha, den va bra!!!! Jag ska alltid köra med KUKIDENT till tänderna! Löständerna altså =)

2011-11-18 @ 20:10:27
URL: http://deluxej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0