Texten som försvann...

Att den där satans texten ska klabba!!! Mitt fina inlägg om monsterdricka och banan försvann!!! Bö på det!

Kan väl försöka återberätta lite...
Började nog med att jag håller på att dricka mej igenom hela Monster sortimentet! Längtar tills jag kommer till den med te smak! I <3 te! Den där gula burken ska va någon dunder dricka! Den ska jag spara tills jag är jättesuperduper trött och sedan se om jag blir pigg. Den röda skulle smaka gt
Med cola och kössebär tror jag- helt okej faktiskt!
Sedan hade vi ju det här med bananen.. Jag försöker verkligen lära mej äta banan. Läser Nea detta kommer hon/du skratta. Jag har fobi för banan ätande! Ska man tvunget äta en banan så får man se till att vara själv och helst ha hög musik på! Jag avskyr verkligen det här klaffsandet i munnen som blir när man äter banan. Det absolut värsta är när man hamnar bredvid/framför/bakom någon som äter banan på bussen! Då sitter man fast! Man kommer ingenstans, om man inte väljer att gå av så klart. Jag får verkligen gåshud och blir äcklad till max, usch- ryser tom när jag skriver detta. Nä blä! Men, jag gör iaf mitt bästa och försöker äta en banan om dagen här, Emil levererar nämligen en banan till mej varje morgon när han ätit frukost. En banan ja, en riktig- inget annat!! Nu vet ni det om mej- så nu behöver ingen äta banan i min närhet och om ni gör de så behöver ni inte heller bli förvånade om jag går iväg en sväng!

Nä, slut på banan snacket. Marsch in duschen så jag är färdig om i fall Emil råkar komma hem!

TjingTjong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0