Slut i rutan...

För snart en timme sedan ringde Emil och sa att han va nog hemma inom 30 min- har lärt mej att ta allt han säger om tid med en nypa salt ;) 30 min räknar jag som 90 min iaf. Jag behöver nog lite hjälp med musik här snart. Har tragglat igenom Emils listor otaliga ggr. Igår och idag har jag kört Magnus uggla, roxette, gyllene tider, lambretta och Jill Johnsson. Nu blev jag sugen på Danne stråhed och hans När en flicka talar skånska och vips så spelar ja en massa Wizex haha... Inte för det för mej ngt egentligen. Börjar även bli trött på de norska kanalerna & de svenska kanalerna... Vad lyssnar man på sen?? Jag får lixom inte in höglandskanalen här! Höglandskanalen- när du inte får in någon annan kanal haha! Bästa kanalen på vägen till Linköping! Körde den stenhårt med Pierre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0