Prommenix

Då har jag varit ute på dagens promenad. Det skulle ta runt en halvtimme att gå till affären. Bra tänkte jag- så går tiden. Jag var framme på mindre än 20 minuter! Herrejisses! Jag som ville det skulle ta tid. Jaja, jag hittade iaf två affärer bredvid varandra! En i Lidel stil och en som Maxi typ. Har kommit fram till att alkoholhaltiga drycker är väldigt billiga här. En flaska vin kostar cirkus 1-3 spänn (€) en flaska vodka (tysk lr ngt) 4-6 spänn... Sketa billigt ju! Jag gick iaf runt i de där affärerna nästan en timme haha! Segaste kunden idag! Fick iaf tiden att gå lite! Nu borde Herr Emil dyka upp om en liten stund :) Hoppas jag iaf!

En julkalender kanske??

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0