Mainz

Idag så åker vi till Mainz. En något större stad än Astheim som är dödens stad. Antagligen är inget öppet eftersom det är söndag men det är något att göra iaf. Kanske är Mc Café öppet! Goda saker där! Får gå och fönstershoppa lite i vilket fall som! Sedan e det dags att packa ner alla sakerna i resväskan när jag kommer hem. I mrg åker jag hem efter 14 dagar här. Känns helt konstigt. Ska jag hem redan!? Känner dock att jag behöver hem och tvätta några maskiner med tvätt och packa om min väska tills på torsdag då jag drar iväg på nya äventyr. Lever i min resväska just nu. Förhoppningsvis blir det lite mindre resväska snart ;)
Nä, nu måste jag skynda mej! Bilen går om 20 minuter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0