Lunchat...

Såja, ensam igen... Emil har varit "hemma om" och ätit en fantastisk lunch. Hade svängt ihop en liten lätt Sjötunga Walevska med lite bubblor och en fluffig liten chokladmousse till dessert... Vilket önsketänkande... Nej, blev sallad med kyckling och lite annat ihopplock. Här finns inte ens en micro man kan låna och värma lite mat i. Blahä! Men men, jag är glad iaf. Herrn i huset skulle ev jobba lite längre idag (vilket kan betyda allt från 18-04) så jag ska se om jag kan ta mej till Russelsheim på något sätt. Borde gå. Har sett ett par bussar som går dit, sedan har jag dock inte koll på tidtabellen eller om jag kan ta mej tillbaka sen. Men allt löser sej sa den som sket i vasken. Fixa till röran som blev efter lunchen och sedan tar vi en prommenix ut i de tradiga vädret som infinner sej idag.. Tjingeling så länge!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jobbar du inte, gumman?

2011-11-17 @ 17:59:27
URL: http://totallymoi.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nä, de e väl onödigt. Tycker jag har jobbat vad jag ska. Tänkte börja leva som hemmafru nu ;) Nejdå, jag har bara lite semester. Ska börja jobba igen snart så man får ihop bröfödan ;)



:)

2011-11-17 @ 18:59:04
URL: http://deluxej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0