Himma- på hotellet!

Gud va skönt att få sitta ner!!! Sitter här med en monsterdricka och en låååång ostbulle ala Frankfurt.

Kom då precis hem från Frankfurt. Har varit där i princip hela dagen. Sjukt stor stad!! Jag har bara gått på en gata hela dagen så jag antar att där är rätt mycket mer att se. Ska försöka ta mej dit minst en gång till innan jag åker hem.
Nu ska jag ta och göra så lite som möjligt fram tills Emil kommer hem. Sedan blir det väl mat och sova i vanlig ordning. Fixa naglarna med om jag hinner. Det e helt sjukt va mycket roligare saker till naglarna de har här än hemma! Nu har jag att pilla med ett tag :)

En liten bild av lite av vad jag fick med mej hem.

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Saknar shoppingen med dej, tokfia! :)

2011-11-14 @ 17:53:21
URL: http://totallymoi.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vi får ta en sväng när du e hemma igen =) Men håll dej borta när du kan va i värmen, de e bara kallt o tråkigt hemma ;(

2011-11-15 @ 11:03:39
URL: http://deluxej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0