God morgon!

Frukosten är uppäten och jag sitter i sängen och försöker planera vad jag ska göra idag. Eftersom vi gick ut igår kväll och åt så behöver jag inte springa till affären idag! Yes! Kallt kallt!! Maten för lunchen är alltså redan här! Då har vi nästa grej- duscha! Snabbt fixat... Ska bara leta reda på en städtant så jag kan få en handduk. Har bara haft två små handdukar i ett par dagar nu. Inte jättekul att stå och torka sej med en mini handduk- men det går... Sen har vi då städa som nästa punkt men det går också snabbt. Bor ju inte så stort :) Emil jobbar och jag sköter markservicen! Fungerar hur bra som helst :) skulle dock vilja låna en tvättmaskin ngn stans så man kan få tvätta upp lite saker... Jaja, det får väl vänta tills jag kommer hem.
Ja just det, när man kommer hem ska man ju julpynta. Hänga upp lite stjärnor iaf. Nä- sa vi hoppa in i duschen?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0