Dag 2 som hemmafru!

Här sitter jag i min ensamhet och äter frukost... B! Nej, så farligt är det inte. Tycker det är rätt skönt att få sitta själv och äta ibland. Kan man ta de i sin egen takt. Blev lite besviken på yoggin bara :( I kylen stod något som likna en danonino yoggi som vi har hemma så den haffade jag direkt. Men när ja öppna den va den helt stel! O nu när jag ätit lite så har jag kommit fram till att de e ngn mousseyoggi med hallon grejs i botten. Jag som älskar yoggi!! Jaja!

Planen idag är att ta mej en promenad in till Trebur. Där ska finnas en affär som ska vara öppen haha. Igår hittade jag ju bara stängda affärer här. Ska va ca 2km att gå dit så det är ju inte så farligt. Tur jag tog mina easytoone med mej så jag får en snygg häck på vägen fram och tillbaka.

Känns som om jag börjar förstå att jag faktiskt är här nu. Känns konstigt. Först så lääääängtar man nästan ihjäl sej efter, i mitt fall Emil och sedan helt plötsligt är man på plats med honom. Första dagen känns det typ som om man går i ett vakum och fattar inte riktigt att man är på plats och faktiskt får träffa den man saknat. Eller som en dröm kan man säga. Låter kanske konstigt fast så känner jag. Så va det när vi sågs senast i Malaga med. Det tar en dag att fatta... Konstigt. Men i vilket fall så är det iaf skönt att va här och att få vara nära även om vi inte ses så massa mycket som man vill. Men jag löser nog dehär hemmafru grejjet på något sätt. Ska försöka hitta en buss som går in till Frankfurt och lite papper och en blyertspenna så jag kan rita lite. Har ju massa tid att rita på :) sova på med för den delen. Det behöver jag verkligen. Ta igen en massa sömn!!!
Nä, dags att dricka upp kaffet och sedan hoppa in i duschen!

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0