Bubblor, vin & caipirinha!

Igår styrdes kosan emot ett ställe som heter Freeway. Ett amerikanskt ställe som tydligen är jätte populärt att äta på, fullbokat i princip varje kväll.... Vi hade då inte bokat bord men det är bara att chansa. I värsta fall får man ju bara vända i dörren. Men vi hade tur, när vi kom fram satt där redan 4 MINI gubbar från Emils team. Ett par platser vid deras bord var lediga och ett annat bord precis bredvid. Så där satt vi, jag och 8 killar. Men jag klagar inte, alla är jätte trevliga!
Nu i efterhand förstår jag varför stället är så populärt, maten är verkligen AS god och stället har verkligen gått in för det här amerikanska. Gröna bubbelsoffor, bilar på väggarna, en gammal bensinpump innanför dörren och väggarna va fyllda av gamla reg skyltar och annat kraffs. Riktigt trevligt! Hoppas på ett besök till där innan jag åker hem igen.

Borde egentligen ta och sova en timme till. Kl 10 kommer min privat chaufför och ska köra mej till Russelsheim. Därifrån kan man antingen ta tåget till Mainz eller Frankfurt. Har inte bestämt mej för vart jag vill idag- det får tiden utvisa!

Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0