Anti graviditetsdricka och sand!

Nu sitter jag här igen- i min fåtölj på rummet.. Samma eviga sak- ska bara göra en massa saker innan jag ska hoppa in i duschen. De e värst vad tiden svischar förbi. Även om jag inte gör så mycket.

Idag har jag varit på min dagliga promenad till butiken som ligger 2km bort. Det börjar bli lite väl kallt att gå fram och tillbaka varje dag där nu. Antingen får jag ha dubbla byxor på mej eller så får ja leta reda på termobyxor... Svinkallt! Idag var jag iaf smart nog att ta på mej mössa.
På vägen hem såg jag en JÄTTESTOR fågel. Det va lite läskigt att gå förbi den. Skulle vara en Falk eller något. Sketastor va den iaf! Satt på lyktstolpen och spanade efter möss, antar jag. Jag såg en mus iaf :) pyttesmå är dem och springer mellan sina hålhus i marken.

Väl hemma så kom Emil för att käka lunch, levererade en ny monsterdricka med X-presso smak och berättade att de fått in en ny monster dricka idag. Anti graviditets dricka. Haha, de vill nog inte att grabbarna i verkstaden ska bli på smällen innan rallyt är över ;)

Ska nog försöka ge mej på en liten städning av golvet och min säng. Igår lyckades jag hälla ut salt på skrivbordet som måste ha hoppat över i min säng och sedan så skulle Emil testa sin nya självuppblåsande madrass han ska ha i öknen som han dock fick blåsa upp. Ja, de var ju bara det att den hade redan varit i öknen en gång och var alltså full med sand- som hamnade i min säng och på golvet. Så i natt har jag fått sand och saltpeeling... Hoppas de e bra för huden... :)

Tjingeling

Min fina väg jag går fram och tillbaka på vareviga dag och en expresso! Ska dricka den till fikan nu :)


Kommentarer
Postat av: caroline

hihi du verkar ha det bra! :)du ska se vilka mystiska drycker australien bjuder pa!! de kan visst utfora mirakel enligt innehallsforteckningarna! ;)

2011-11-16 @ 23:34:42
Postat av: Jenny

JAg har det hur bra som helst även om jag inte har så mycket att göra. Hur har du det i värmen?? Kram

2011-11-17 @ 12:38:27
URL: http://deluxej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0