2 bananer, 4 riskakor 15 pistazien nuts och äpple dricka!

Det är precis det jag har livnärt mej på.... Då min kära lunch dejt helt plötsligt var tvungen att starta en jävla räcerbil... Hallå, bara vrid om nyckeln ;) Nej jag är inte bitter. Bara lite- för jag vet inte hur man får igång internetet på den stora datan!!!! Hallå- hjälp!!!! Jag har fortf inte lärt mej hitta på äppledatan!!! Jag är van vid att ha både paddan o den stora datan nu! Och man kan inte göra allt på den lilla som man kan på den stora- enligt mej! Dessutom hittar jag inte radiokanalerna på paddan! Emil- du e skyldig mej en puss, en middag på Freeway och så ska du visa mej hur man får igång de där satans internetet på datan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0