Påskägg

Sådär! Jenny har vaknat igen!
En lång helg är slut för denna gången 8(
Har haft ännu en underbar helg i vilket fall som helst. I fredags var det bara att masa sej upp tidigt då jag blivit medbjuden på V.I.P. shopping kl 07.30 av J gumman. Så upp och shoppa, him och byta om och sedan bar det av till Louisiana med M där det var en Picasso utställning. Väldigt kul att ha kollat faktiskt. En massa roliga tavlor, några fula och ett par man skulle kunna tänka sej ta hem.
Tog en sväng i helsingör och shoppade en massa saker.
Väl hemma så fick vi låsa in alla sakerna i ett skåp så vi skulle kunna ta oss runt i stan. En fika på Pistachia- de kan nog ha stans fräschaste fika där! Me like! Iaf när vi fått i oss lite socker bar det av till auktionskammaren och där hittade jag 2 glas grejor jag bara var tvungen att ha. Himma i soffan bara däckade jag helt totalt av utmattning och av onda fötter!!



Lördag upp och hoppa tidigt igen och iväg på auktion. Vann mina saker jag ville ha så är sjukt nöjd!
Sedan tyckte både J och S att jag skulle följa med ut så efter typ 5 min betänketid så ombestämde jag mej och det blev dags att göra sej iordning för kvällen. Åkte hem till J och hade lite förfest med henne och H. En riktigt trevlig brutta. Träffade en massa kul folk hela tiden, nästa gång får det nog dock bli en utgång i Halmstad i stället :)
Och ja, dagen idag har tillbringats i sängen med en massa liter vatten bredvid- så nu e jag pigg o glad igen.... Lagom tills man ska gå och lägga sej igen.


Chip Chip


Kommentarer
Postat av: En inredningstokig norrlänning vilsen i Skåne

Vad är det för auktioner du går på?

2011-03-28 @ 13:25:19
URL: http://rekvik.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det finns två ställen som har regelbundna auktioner- CAD ja vet. O de e hbgs auktionskammare och så en uppe vid soptippen :) så där e jag rätt ofta :) hbgs auktionsverk heter den nog...

2011-03-28 @ 22:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0