Plippetiplopp

Himma igen!
Haft världens runda idag, tandläkaren, sjukhuset, mormor, stan osv osv.. Nu har jag landat hemma- heeelt sanslöst trött med huvudvärk. Bläääe! Det hade jag ju inte planerat alls!
Tandläkaren var en trevlig överraskning, jag hade fått en ny uppdaterad verision av den andra jag hade :) och dessutom hade jag perfekta tänder! Gillas!
När vi kom till sjukhuset så var vi tvugna att kolla om det var vanliga röntgen vi skulle till lr om det var en annan avd, då svarar sköterskan så nonchalant hon kan att det var ju absolut inte där vi skulle vara... 
-Nähäää, men var ska vi ta vägen då?
- Endoskopi så klart!
- Ja, och hur hittar vi dit då?
Så ville hon knappt svara, idiot kärring!
-Nere vid hissarna ju.....
Så, antagligen va vi helt dumma i huvudet för det är ju självklart att man ska veta var man ska gå och dessutom ska man veta exakt var det ligger också... Jaja, inget att bry sej om eg (kärringen hade väl inte fått ngt på ett tag) men hade inte varit enklare att bara säga att vi skulle inte vara på den avdelningen utan på en annan som ligger längre ner i korridoren.... BÖ!
När mormor blev plågad tog ja mej en prommenix på stan och en liten glass. Gott, fast jag gillar Twister original bättre än den nya! Blanda vanlig glass och isglass va inte så uppskattat av mej.
Hämtde iaf hem en lagom lullig mormor- och ni ska veta att min mormor dricker inte en droppe alkohol så detta var en syn. Jag har skrattat så tårarna rann.... Hela vägen hem och hemma låg jag nästan på golvet och skrattade. Härliga mormor! Nu ska jag också lägga mej på soffan, inte för lullighetens skull utan för huvudets skull..


Drömmer mej tillbaka till miami!

Chip o hej


Kommentarer
Postat av: Frida H

Åh, jag brukar ibland sätta mig och söka på youtube efter de där tandläkardrogade människorna från USA. Otroligt roligt!!

2011-03-23 @ 17:25:23
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0