Grodlår

En pigg och glad Jenny är den bästa Jennyn!
Var så fruktansvärt trött efter jobb så lite sömn var nödvändigt, men som sagt- Pigg o gla som kex chokela igen. Har precis sörplat i mej nyponsoppa med glass o prickar. Så gudagott! Hur kan en så enkel sak vara så god? Fundera på det ni!

Jag ska fundera lite på om jag ska ta mej i kragen och städa lite eller om jag ska skjuta på det lite till. Hur kul är det eg?! Nä, just det- SKIT TRÅKIGT! Och bor man själv och är själv får man bestämma heeelt själv!

En helt annan sak har jag iaf bestämt. Det är vilken som blir min nya bikini till sommaren- el hur J!?! Vi får kitta ihop hahaha =)


Känner på mej att detta är Jenny´s år! På riktigt altså! Precis alla dörrar står öppna för mej. Många motgångar måste ju resultera i mega mycket mer medgång!!!

En glad bild fr i somras =)

På med musiken o fram med min dansanta dammsugare Åke nu!!! Wihooo!

Chip Chip


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0